måndag 27 maj 2013

Reportage i Bolig Dröm.

 Vi har haft 2 reportageteam hemma och reportagen har sålts vidare bla. till utländska tidningar. Så nu har vi varit med i 5 olika inredningstidningar. Det är alltid lika kul och spännande.
Norska  Bolig Dröm köpte in reportaget om våra odlingsbäddar.
 De skrev så fint om oss, men tyvärr så är tidningen svår att få tag i utanför Norge.
 Det känns lite avlägset när det var 2 somrar sen Anna och Carina var här. Krukan med lavendel framför mig fick vi av dem.
 När man tittar på gamla bilder så får man lite inspiration att börja göra trädgården lite mer somrig.
 Här sitter vi och njuter av ett varsitt glas vin.
Nu är det bara att hoppas på att vi får en fin sommar.

19 kommentarer:

fianathome sa...

Grattis Grattis! Det är ju få förunnat att bli omskriven som ni. Men så har ni också ett FANTASTISKT hem och trädgård.
Duktiga ni är!
kram
Fia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, vad roligt att de skrivit om er så mycket! Vilken härlig och fantastisk trädgård! Är det en äkta ruin eller en som ni har gjort? Dog lite där, faktiskt... :)

Kraam
Petronella

Sökarens sa...

Sååå kul att reportagen sprider sig!!!:-) Men så har ni ju också ett både helt underbart hus och en lika vacker trädgård! Älskar er lite bohemiska trädgårdsstil, som ger massor av inspiration :-).

Kram fr Ewa på Sökarens

Lindas plats sa...

Tack för att du följer min blogg.
Hoppas du har en bra dag idag, jag är ledig och kan passa på att njuta lite av solen, men det kändes inte alls lika varmt som det har varit innan.
Ha det jätte bra
Kram Linda

Lindas plats sa...

Och en sak till grattis vad roligt för er att ha visats i flera tidningar :)
Kram Linda

EM sa...

Jösses va roligt!
Vad fina ni är!
Tänkte ha öppet Loppisen till helgen, 11-15 på lördag, för då ska vi vara på gården.
Ifall ni tänker ta en tur... Ska plocka fram lite mer grejor, tänkte jag...
Här gärna av er ifall ni tänker komma...
kram elsamarianne

Anonym sa...

Otroligt vackert!! Nu ska jag allt försöka att få ta i den tidningen =)
Med vänlig hälsning Maria, Åkersberga

Unknown sa...

Hejsan!
Vad roligt att flera köpt repotagen och jag kan tänka mig att det kommer bli fler som vill visa er vackra trädgård och hem, ni har ju sååå personligt och fint.
Fin bild på er då ni sitter och njuter av ert arbete med ett glas vin.
Ha de så gott, kram Ing-Britt

MirandaMaräng sa...

Oj vilket fint reportage om er vackra
trädgård! Grattis!
Kram MirandaMaräng

Vardag och flärd sa...

Grattis! Köper Bolig dröm ibland, tycker om norska inredningstidningar och nu MÅSTE jag köpa denna!
Ha det fint!
Kram Eva

MissStorm sa...

Er trädgård verkar vara helt fantastisk! Kul med ruinen också!

Lallbacken sa...

halloj. vad kul för er! grattis grattis! det måste ge mer inspiration och glädje att fortsätta fixa och dona. Ha en fin helg som vankas ;)
/mia

Snäckskalsdalen. sa...

Så roligt!
Och lika bra att gå "international" när man ändå är på gång! Jätteroligt, men förvånad är jag inte, för så fint som ni har det både inne och ute, så.....
Agneta kram

Anonym sa...

Grattis!!!
Jag är inte alls förvånad, så fint som ni har det.
Ha en skön kväll
Kram
AC

Rosenhäxan sa...

Men så kul med ert reportage. Och vackra bilder på trädgården.
Önskar dig en fin helg
Kram Gittan

Mycket annat & lite betong sa...

Det måste vara roligt och lite overkligt att se sitt hem så där i en tidning! Så fint det ser ut!

Trevlig helg!
Kram Agneta

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stort Grattis!!
Jag är inte förvånad alls...
Ni har det så fint och är så himla duktiga!
Stior kram o fin kväll till er!!
Jessica

Ansibecki sa...

Vad roligt! Men jag kan verkligen förstå att de vill ha med er i sina tidningar. Det är så otroligt vackert och ni är så påhittiga och kommer på så smarta och fina lösningar på allt :) Ha det gott!

Körsbärshöjden sa...

Kanonfin trädgård, trodde att ruinen stått på er tomt, men ni hade visst byggt den? så tufft...

Ha en fin söndagskväll :)